onsdag 30. september 2009

Stille kveld.. Talen ferdig! :)










Er veldig lykkelig over at talen er ferdig ! Da er det kun selve dagen igjen, og den får vi ikke gjort noe med, den må bare gå sin gang! :)




Legetimen gikk vel ok. Ho er veldig pågående når det kommer til svangerskaps penger og tilrettelegging på jobben , så dette skjemaet blei med hjem. Skal ta det opp med sjefen , men når jeg ikke engang kan GÅ til jobb (det er 10 min å gå) , så føler jeg ikke vi kan komme til noen løsning.. Jeg savner som sagt jobben , men ikke for enhver pris. Det er babyen og meg som er viktig å ta hensyn til nå. Jobbe kan jeg gjøre resten av livet.. Men ikke med ødelagt rygg og bekken.




Ellers fikk vi jo servert himmelsk god suppe i dag!!! :)




Til kvelds baka jeg skillingsboller.. Og spiste litt for mange!


Er jo veldig godt da! :)


Skal virkelig handle grønnsaker og frukt framover , så jeg kan "gomle" det om kvelden når søtsuget kommer!













Så avslutter jeg med å vise min flotte baderom`s gardin:)
Den er ganske gammel og går i arv.. Stjælt den av mamma`n min , å selvom mannen i huset trur ALLE ser han igjennom gardina , så får den henge i fred! :)
God natt!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg !!

    Baderoms gardina er foresten KJEMPEfin! Takk for koselig kommentar !!:) Morro og handle. Og nei, nå er det endelig ikke lenge til ho kommmer!!! :)

    Jeg blei sykemeldt med en gang. Det var i uke 30. HAdde det vært noe før det hadde de nok villet at jeg skulle ta svangerskaps penger. Både jordmor og Arild og Anne var veldig på det. Men så sjønte Arild at det var litt mer " normalt" og sykemelde seg senere i svangerskapet trur jeg. HAn sa iallefall til sutt at han sjønte meg da, og at det hadde vært mer aktuelt med svangerskaps penger tidligere i svangerskapet! :)

    Du får stå på ditt! Du vet jo selv hvordan du har det. Jeg hadde ALDRI klart og jobba med det bekkenet som jeg fikk etter uke 30.

    Lykke til!:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for svar :)

    Det blei brått svangerskaps penger på meg nå.. Eller bare søknaden enn så lenge.. Men det blir litt vanskelig å jobbe når jeg ikke klarer å gå til jobb.. Hehe.. Jeg klarer det jo selvfølgelig, men da kanskje jeg holder ut 1 time på jobben.. Da er vi liksom like langt.. Synes detta er vanskelig jeg altså.. Må jo ha penger uansett.. :/

    SvarSlett