tirsdag 29. september 2009

Legebesøk...

Nå er det straks tid for legebesøk. Jeg er veldig klar på hva jeg ønsker skal skje i dag , men vi får se om det er min dag eller ikke. Enn så lenge har det ikke vært det. Prøvde å legge meg "tidlig" i går , for å være uthvilt i dag. Men ble liggende å lese , endte med å lese ut hele , og dermed ligge våken hele natten. Klokken 06 sto jeg opp å kledde på Theodor , og 06.30 prøvde jeg å legge meg igjen.. Har ikke sovet et sekund.. :(
Blir nok å kaste seg i seng etter legebesøket ja.. Å da MÅ jeg sovne.. Jeg fungerer ikke uten søvn.
Ellers prøvde jeg kjolen igjen i går , den passet fortsatt (det ekke så rart siden magen min ikke har vokst noe.. !!) , og Alex prøvde sin -outfit- ! Han blir så knall stilig!!! :)

Nå gjelder det bare å holde tunga rett i munnen å få ferdig talen til bryllupet, og ellers gleder jeg meg MASSE til grønnsaksuppe hos noen flotte venner i dag!!!!! Et av årets høydepunkt!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar