fredag 11. september 2009

Magen...

Skulle egentlig lastet opp bilde av magen her, men nettet er såpass ustabilt så det fungerer IKKE..

Prøver igjen i morgen.

I dag var det lønning , noe som kom godt med til regningene.. Deretter var det tomt.. Det er absolutt det værste med å være sykemeldt vikar/ekstra.. Lønningene blir bare mindre og mindre..

Veldig spent på hvordan det blir neste mnd , da jeg har vært sykemeldt hele sept. Men da kommer jo heldigvis de etterlengtede skattepengene mine :) Da skal det handles til vesle Anton!

Som forresten skremte mamman sin veldig i dag.. Han har nok snudd seg og tatt en hviledag.. Men for et par timer siden så satt det igang.. Sirkus i magen ;) Pappan fikk hilsa litt på igjen , å det er alltid stas :)

Theodor derimot, han bryr seg fint lite om den ungen.. hehe :)

Ha en fortsatt fin fredags kveld - mannen sover allerede... Jeg lurer på om jeg skulle vasket badet.. Noe må man jo finne på :)

1 kommentar:

  1. Hei på deg !

    Huff en hviledag på Anton?? he he , godt han sjønte selv at han måtte lage litt liv igjen!
    Anton? Så nyyydelig navn!! Det passer til deg syns jeg :)

    Det stemmer, det er svømming på fredager klokka to:) Ta deg en tur æ? Det hjelper ihvertfall meg VELDIG!! Ikke minst kan man røre på seg og "trene" litt uten og få vondt! :)

    Da sees vi sikkert!:)
    Klem

    SvarSlett