mandag 14. september 2009

Bryllup nr 3 og årets siste...

I dag skal jeg finne meg kjole til det siste bryllupet i år. Det er mitt 3 bryllup der jeg har fått æren av å være forlover.. :)

Jeg deler den jobben med ei annen jente ,så denne ganger har det hele vært litt enklere.. Men å være gravid opp i alt dette er heller ikke bare bare.. Håper jeg finner en kjole som passer.. Hater å prøve sånne kjoler.. Med masse folk som skal se på å greier.. Men det må vel til.. Kanskje får jeg tatt et bilde av den å.. :)

3 kommentarer:

  1. Du må ha noen riktig gode venninner siden du er forlover 3 ganger !! :) Fant du deg kjole ??

    SvarSlett
  2. Fant meg en kjole vettu.. :) Eller bruden og forlover nr 2 fant en :) Er fornøyd så lenge jeg ikke må ha noe rosa eller VELDIG utringet.. Pupper er fint det , men ikke med brystet fult av hormon-kviser! Hehe .. :)
    Hvordan er formen om dagen ?

    SvarSlett
  3. Joa , formen er helt ok. Jeg gleder meg til ho kommer ut istedet for og ta så stor plass inni der !:) Men sånn er det jo på slutten .. MAn føler seg DIGER og litt mer sliten enn vanlig!

    Hvordan er det med deg da ?

    SvarSlett