fredag 18. september 2009

Foreldremøte...

God kveld/natt..
I dag har jeg vært på mitt første foreldremøte som mamma :) Har vært med før som barn såklart , og ansatt i barnehage.. Synes det gikk veldig bra ,og vi er veldig fornøyde med barnehagen til Theodor. Den er splitter ny , så litt barne sykdommer har de såklart hatt , men ellers er vi kjempe fornøyde med hvordan de legger opp dagene , utseende , ansatte og rett og slett hele pakken :) Det viktigste er jo at "sjefen" er fornøyd , og det er han :)

Håper jo at vi får flyttet til Kråkerøy igjen så han kan fortsette i barnehagen til han skal begynne på skolen :)

Ellers holder ryggen på å bli like vond som bekkenet og vi roper høyt hurra!!!
Merker at dette må bli siste gangen jeg går gravid, noe som egentlig er litt trist å tenke på.. Men trur ikke jeg orker en gang til.. Mannen i huset vil ikke ha fler enn to barn heller så.. :)
Når Anton er gammel nok til at jeg ikke kan skylde på at jeg har vært gravid lenger må jeg nok begynne å trene litt.. Jeg som er så anti trening du kan få blitt.. :) Men.. Jeg skal jo orke å ha to unger å.. Det orker man ikke med masse overvekt og dårlig rygg!!!

Skal prøve å legge meg før 02 i natt.. Så avslutter herved NUH!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg ! Så koselig at du legger igjen kommentarer hos meg!!:) Blei glad når jeg fant det skatollet ja! Så fint med gamle møbler syns jeg. Blir morro og se hvordan du får det også. Hvordan gikk det med eindomsmegleren ?? Bra dere er fornøyd med barnehagen!!:)
    kråkerøy?? Det er jo feil side av byen!

    Er ikke vi Gressvik jenter??

    Men det er utrolig fint på kråkerøy...

    SvarSlett
  2. Hehe.. Jo vi er jo Gressvik jenter, men mannen i huset er fra Kråkerøy.. Vil gjerne tilbake dit, det skjønner jeg jo! :) Jeg blir med hvor som helst jeg.. Hehe ;)
    Det gikk bra med megler , så vi legger ut for salg til uken regner jeg med! :)

    SvarSlett