lørdag 19. september 2009

Ønsker oss..


Spisebordet som skal flytte inn hos meg så fort vi får flyttet!! :)





Dette er drømme sengen min da.. Tenk deg den blir flott med noen fine "gardiner" på :) Men den har de kun i str. 160.. Det blir for lite for oss.. Derfor har jeg med den andre sengen også..




Sjenken under her er for tv`n og alt hifi utstyret til mannen ;) Den skulle helst vært hvit , men ellers elsker jeg utseendet!! :)




Skulle såklart ikke ha to like bilder her.. Men klarer ikke å fjerne det ene.. Hehe..














Ønsker meg Ludvig ullpledd til begge guttene mine! :)







Theodor synes Fantorangen er kuli , så forundrer meg ikke om dette sengesettet og/eller bamsen dukker opp under treet i år! :)













Nå aner ikke jeg hvor skriften har havnet i forhold til bildene.. Men man må jo prøve seg fram ;) God helg og natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar