fredag 25. september 2009

Natt...

Igjen er det natt... Jeg sitter som vanlig her i stua å hører på mannen snorker..
Skulle ønske jeg klarte å sovne tidligere, men det går jo ikke. Kan jo såklart være fordi jeg sover såpass lenge.. hehe :)
Jeg har såvidt snakket med sjefen min om tilrettelegging på jobb, og skal ta en samtale med han til uka , etter legetimen. Jeg savner jobben .. De ansatte og pasientene. Men sånn som ryggen og bekkenet er nå , har jeg ingenting der å gjøre.
Vi får se hva sjefen har av ideer.. Det må jo gå opp når det kommer lønn å.. ! :)

Ellers har jeg våget meg til å bade i dag. Jeg har vel egentlig ikke badet siden Theodor ble født pga strekkmerker osv. Men i dag tok jeg med gullet på badeland. Kastet på meg singlet og badeshorts. Det gikk! Hehe.. Kritt hvit , men Theodor digga jo å bade. Å det er ikke ofte bare jeg og han gjør noe sammen lenger. Desverre måtte noen stjele håndkledet mitt .. Men mor og barn kan godt bli "tørre" på Lynet Mc queen.. - Du får låne mitt da mamma.. :)

I morra skal jeg dra med mann og barn på biblioteket igjen. Koser meg der jeg.. Bare gå å titte på alt.. Skal hente en bok jeg har resververt å da, så får Theodor titta litt i barneavdelingen. Er alltid spennende! :) Blir godt å få lønn igjen snart , og HVERTFALL skattepengene..
Så får jeg heller låne meg noen penger fram til det.. Skal jo ut med en del nå i anledning det bryllupet. Blir godt å bli ferdig!Hehe :)

God natt-god helg!

2 kommentarer:

  1. God morgen kan jeg si !!:) Her er det morran fra klokken halv seks i dag!:) Så i dag har jeg sendt Robbin med pappan sin i barnehagen for første gang siden før sommeren.. Får dårlig samvittighet men Robbin var veldig klar til og dra tidlig i barnehagen i dag! Så da kan jo ho mor ( også for første gang ) sette seg i soffan med pleddet og se på god morgen norge !:) For en koselig dag dere hadde i går?!? Badeland er heeelt topp!! Det syns Robin også. Vi var der om mandagen og tenkte og dra igjen til uka:) Ser jeg deg på bekkenløsning svømminga i dag eller ??? Klokka to vettu!! Det hjelper veldig!:)

    Ha en fin dag !:)

    SvarSlett
  2. Hallo.. Som du sikkert skjønte så kom jeg ikke på svømminga.. hehe.. :) SOv leeenge i dag, så det blei litt husarbeid når jeg sto opp. Er ikke så flink til det om dagen heller.. hehe :)
    Theodor drar tidlig hver dag han.. Men nå skal mannen i huset brått jobbe noen uker kveld før jul , og da blir det vel andre boller tenker jeg! :)

    SvarSlett