torsdag 26. november 2009

Når får jeg tid?

Jeg har sinnsykt mye babyklær , sengetøy , tepper o.l som skal vaskes før Anton kommer til verden.. Jeg sier hele tiden : jeg har jo enda god tid!

joda.. Jeg har jo det.. Men hver gang jeg tenker på å slenge noe av det i vaskemaskina , så kommer jeg på at Theodor mangler rene strømpebukser, eller mannen mangler sokker.. Eller at det bare er 2 håndklær igjen.. Så.. Jeg lurer på.. NÅR får jeg egentlig tid til å vaske alt det som minsten skal ha ?

Det stresser meg en smule, men i morra skal jeg være alene hjemme HELE dagen. Da får vi vaske så mange maskiner jeg orker- å EN av de skal inneholde babyklær! :)

I dag tok vi faktisk en liten tur til Torvbyen , det var vel ikke så veldig smart gjort men.. Hehe.. LITT mye folk kan du si.. Theodor fikk Fantorangen bamse da:) Det var stas! Jeg handlet meg sesong 5 av One tree hill og mannen kjøpte seg en cd! Da var julehandelen til oss selv over! :)

Ellers håper vi fortsatt på å overta huset til lørdag! Jeg er VELDIG klar for det nå! :)

1 kommentar:

  1. Jeg er veldig spent på og se bilder fra det nye huset altså!!! :) Håper dere kommer til og trives der, det gjør dere helt sikkert!!

    Jeg kjenner stress følelesen med og ikke ha fått vaska ferdig eller når i det hele tatt du skal fågjort det???? Det var enklere og få nr 1 :) Da hadde man bare seg selv og magen før de kom ut.. Nå er det mage mann og hus og barn ... Men blåss i det! Anton kommer, med eller uten vaska tøy!! Og DET blir koselig :)

    SvarSlett