fredag 6. november 2009

But sometimes I need somebody who can make me feel alright..

Man blir litt ... i hodet av alt som foregår noenganger..

Mye som skjer på en gang her.. Å jeg er ikke BEST på forandringer.. Nå ser jeg veldig fram til å flytte, starte litt på nytt.. :)

Skal være flinke å be venner på besøk ofte.. og spesielt de helgene vi ikke har barnefri.. Det er jo like koselig å ha gode venner på middag , film , spillekveld eller kun for å prate selvom man bare sitter hjemme.. Spesielt nå som vi kommer til å få et hjem vi virkelig kan slappe av i.. Være oss selv og styre vårt eget liv:)

Gleder meg også masse til 3 desember.. Blir så deilig å få den timen på sykehuset unnagjort! Når jeg får den datoen så er alt i boks.. Da mangler bare ungen! :)

Trur kanskje det er besøksforbud på sykehuset da også , men det skal være deilig å ha en "grunn" til å ikke orke besøk. Når Theodor blei født så var det kjempe leit å si nei til så mange.. Men man orker rett og slett ikke alt mulig etter en fødsel.. Hvertfall ikke jeg.. Denne gangen kan det jo være at jeg er RÅ sprek , men siden det skal være et keisersnitt tviler jeg på at jeg låner -Zumba- dvd`n til Trine den første uka.. hahaha ;)

Gleder meg også til å være JULIANE sammen med gode venninder.. Det blir mye Juliane med baby i magen nå.. Det er jo ikke så rart heller.. Hehe ;)

Skal snart prøve å sove litt , selvom jeg vet at knerten våkner så fort jeg lander i senga.. Men søvn må man ha.. Så jeg må huske å få lånt meg noen nye bøker i morra.. Noe må man jo gjøre når man ligger våken til 05 ! :)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar