lørdag 22. mai 2010

Sommer....

Det kan vel trygt kalles sommer .. ? Det været vi har hatt de siste dagene kaller hvertfall JEG sommer..

Jeg svetter.. Det er deilig på kveldene, men på dagen så sliter jeg.. Har aldri vært noe spesielt glad i sommeren.. Det blir for varmt.. Mister energi av varmen.. Liker ikke å sole meg heller..

Er flink til å klage da! Hehe :)

I dag har Theodor og jeg vært med Janne , Linn og Oscar til Tusenfryd. Theodor var supertøff! Tok alle barnekaruseller og berg og dalbaner.. Imponert !

Var deilig å være bare meg og han litt.. Det trengte vi begge to! Og far i huset hadde nok ikke vondt av å være alene med Anton heller :)

Legger inn bilder neste gang jeg husker bloggen.. Nå er det lørdag - å jeg skal få lov til å kose meg :)

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar