mandag 31. mai 2010

Grille , grille , grille grille !!!

Det skal grilles i dag . Jeg skal lage grillspyd med svinekjøtt , mais , champinjonger og hva mer.. ?

Jeg har utrolig dårlig fantasi noenganger.. Hjelper vel på i butikken kanskje.. :)

Laks skal også grilles ! Jeg gleder meg selvom jeg nesten akkurat har spist lunsj :)

Antonsen blir bare mer og mer lik pappan sin , og enda mer morsom ! Jeg var faktisk myyyye mer trøtt når jeg var hjemme i perm. med Theodor. Å Theodor var en mye roligere unge enn Anton. Men selvom han her er i farta hele dagen , å meget sær på å ligge i vogna, så kan det virke som jeg har mer energi nå.. 4 år senere.. hehe :)

Han utforsker ALT.. Er veldig nysgjerrig på hva som skjer overalt.. Smiler til (nesten) alle.. :)

Han har prøvd seg på "ferie" hos sin farmor og farfar også.. Det gikk ikke.. Men da vet vi jo det :)
Mamma og pappa stiller mer enn gjerne opp når det passer , å det setter vi utrolig stor pris på.

Vi "pleier" vennskapene våre så fort vi får barnefri. Å da tar vi en fest med nesten alle vennene våre . Hva er man vel uten venner ?

Trist at noen forsvinner mer og mer.. Men det gjelder jo å ta kontakt for begge.. ikke bare meg.. :/

Når man er på såpass forskjellige sted i livet så går det kanskje ikke..

Håper tiden går fort fram til grillings :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar