fredag 16. oktober 2009

Fotografen!

I dag kommer fotografen.. Det e fortsatt en del småtteri igjen før jeg synes det er klart her.. Men nå har jeg bare 1 time på meg.. Å ting går tregt for ho Juliane seh! Hehe :)

Ellers skal vi på middag til min mormor i dag , å det blir koselig! Ser hverandre så altfor sjeldent..

Takker for meg , så jeg får gjort noe nyttig her.. Å sender samtidig masse fødestøv til Johanne som går hjemme å venter på vesle Ronja! Den siste tiden er FÆL.. men tenk det.. Om bitte litt så kommer du til å savne magen igjen.. Eller blir det ikke sånn den andre gangen ? Hihi

1 kommentar:

  1. God kveld i stuen !!:)

    Tusen takk for fødestøvet!! Gjett om det trengs!! JEG VIL BLI FERDIG!!!

    Akkurat nå kan jeg ikke forestille meg at jeg vil savne magen, men det er mye mulig det kommet etterhvert. Jeg kan egentlig ikke huske at jeg savnet magen noe særlig etter Robbin heller men klart at det er jo koselig også:)

    Lykke til med leilighet salg og greier!!! :)
    Også så koselig og høre om nydelige Anton! <3

    SvarSlett