lørdag 10. oktober 2009

27 uker til søndag!

Ja endelig kan jeg si at det går framover.. Hehe.. Fant jo ut at jeg var gravid veeeldig tidlig.. Så det har gått veldig tregt framover. Fortalte vel Theodor om babyen litt tidlig å.. Han har snart gitt opp den babyen som skal komme.. :)
Det kan jo se ut som at jeg blir like svær som jeg ble med Theodor.. Det blir ikke mye pent .. hehe :)

Ellers har jeg endelig bestemt meg for å takke nei til svineinfluensa vaksinen.
I morra er det kveldsvakt på meg.. Å både jeg og sjefen vet vel hvordan det vil gå.. Men jeg skal PRØVE! Jeg drar bare hjem igjen om kroppen ikke vil jobbe.

GOD HELG!

2 kommentarer:

  1. Ellers har jeg endelig bestemt meg for å takke nei til svineinfluensa vaksinen.

    Det skulle det stått! Hehe

    SvarSlett
  2. Ja, nå begynte jeg nemlig og lure på hva i all verden du skuklle takke nei til??? he he ..

    Grisen kan bli mye større ja, men man må passe på hva man fôrer de med. Og hvor mye. De er veldig vanskelig og slanke og visst man gir dem mye mat vokser benbyggning og alt og de blir svææære!! ;) he he . Vår kommer også til og bli mye større fordi han går løs på gresset og gresser når det er pent vær. Det er visst kraftig kost for dem. Da blir de større enn om de er inne griser og bare får litt mat to ganger om dagen. Men de vokser i 3 til 4 år så det kan ta lang tid før vi ser hvordan han ser ut til slutt!;)

    Hvordan gikk jobben?? Og keisersnitt???

    Venter enda vi ..

    SvarSlett